Dopisek na poczcie lub paczce to element, który pojawia się podczas pierwszego kontaktu z wirtualnym biurem. W związku z tym bardzo często zadajecie nam pytanie na temat tego czy podając adres swojej firmy musicie dodać do niego jakieś znaczenie związane z nami. Odpowiedź jest bardzo prosta.
NIE MUSICIE PODAWAĆ ŻADNEGO DODATKOWEGO OZNACZENIA WASZEJ FIRMY.
Dopisek nie jest konieczny!
Dopisek określający naszą firmę jako obsługującą wirtualne biuro nie jest potrzebny. W wyniku tego listonosz bardzo dobrze wie że dostarcza przesyłki pod wskazany adres. Wystarczy wskazanie naszego adresu rejestracyjnego. Listonosz rozpozna nasz adres i dostarczy wszystko do nas. Odbieramy zarówno listy jak i paczki.
Obsługą waszych paczek w Polsce mogą się zająć takie firmy jak:
Jak to działa w praktyce?
W praktyce listonosz już się z nami zna i bardzo dobrze wie czego szukać w naszym biurze. Z tego powodu możecie śmiało wysyłać paczki pod nasz adres jak do samych siebie. Spowodowane jest to dobrym stanem wiedzy osób pracujących w logistyce na temat wirtualnych biur oraz tego jak działają. Z tego powodu wszystkie firmy dostawcze jak DHL, UPC etc. bezproblemowo realizują wszystkie przesyłki.
Inne artykuły z tej serii:
- wirtualne biuro Kraków
- blog: wirtualne biuro
- Jak wybrać wirtualne biuro?
- Kontrola skarbowa w wirtualnym biurze
- Płatnik VAT i siedziba działalności
- Co to jest siedziba firmy?
- Jaki będzi adres mojej firmy?
- Na jaki okres można podpisać umowę na wirtualne biuro / wirtualny adres?
- W jaki sposób postępuje sekretariat jeśli w biurze niespodziewanie pojawi się mój kontrahent?
- Czy na przesyłkach adresowanych do naszej firmy musi być jakiś dopisek?
- Jakie są formy płatności?
- Kiedy następuje powiadomienie o nadejściu korespondencji?
- Czy korespondencję można odebrać osobiście?
- Wirtualne biuro oszczędności