Jak wybrać wirtualne biuro?

krakow.coworking-centrum.pl - Jak wybrać wirtualne biuro?

Jak wybrać usługę wirtualnego biura żeby nie żałować swojej decyzji? Wybór wirtualnego biura to decyzja mająca wpływa na obsługę waszej korespondencji pocztowej oraz umożliwiająca wam na dobrą prezentację swojej firmy. Jednak zanim zdecydujecie się na wirtualne biuro przesyłamy wam poradnik na temat tego na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu takiej decyzji.

Lokalizacja wirtualnego biura – Jak wybrać?

Lokacja, lokacja, lokacja. Jest to jedna z najważniejszych rzeczy jakie należy brać pod uwagę przy wyborze wirtualnego biura. Niekoniecznie musi to być lokalizacja w centrum miasta. Tutaj może się okazać to złudne. Po pierwsze wybierzcie lokalizację, do której będzie wam łatwo podjechać. Dzięki temu bez problemu odbierzecie swoją pocztę. Jeśli jednak zależy wam na prestiżowej i znanej lokalizacji – centrum miasta jest dobrym pomysłem.

Cena wirtualnego biura

Skoncentrujcie się na tym jakie usługi oferuje biuro w połączeniu z jakimi cenami. Jeśli zależy wam tylko na posiadaniu adresu rejestracyjnego możecie go zakupić już od 30 zł miesięcznie w mniejszych biurach. W przypadku w którym potrzebujecie jednak mieć dostęp do dodatkowych usług cena będzie rosła. Z doświadczenia wiemy, że wirtualne biuro, które jest zeskalowane ma możliwość taniej obsługi dużej liczby paczek. Realna cena powinna wtedy oscylować w okolicy 50 zł. Jeśli zależy wam dodatkowo na skanowaniu poczty można doliczyć za to dodatkowo 10 zł.

Przed dokonaniem wyboru sprawdź nasze ceny – wirtualne biuro Kraków cennik.

Umowa wirtualnego biura – jak wybrać najlepszą?

W przypadku kiedy zależy wam na stabilności waszego wirtualnego adresu koniecznie zadbajcie o kształt umowy z dostawcą usługi oraz tego jak będzie on ją realizował. Dostawca wirtualnego adresu powinien być najlepiej właścicielem nieruchomości lub posiadać długoterminową umowę najmu. Dzięki temu macie pewność, że nie będziecie musieli w trakcie działalności dokonywać zmian w KRS (Krajowy Rejestr Sądowy) etc.

Drugim aspektem umowy wirtualnego biura jest jasne określenie tego jakie usługi wam przysługują, w jaki sposób są realizowane, w jakim czasie oraz po jakiej cenie. Zanim podpiszecie umowę polecamy sprawdzić wszystko dokładnie i poprosić o wstępny wzór umowy. Dzięki temu macie możliwość upewnienia się, że biuro przygotuje wszystko w sposób wam odpowiadający.

Kontakt

Jeśli szukacie wirtualnego biura dla swojej działalności i macie do nas pytania – śmiało do nas zadzwońcie w tej sprawie. KONTAKT

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *