Google adwords i SEM

krakow.coworking-centrum.pl - Google adwords

Google adwords i SEM nazwy jednych z najpopularniejszych metod reklamy w internecie. Silnik reklamowy google pozwala na dokładne określenie jakim odbiorcą naszej reklamy jesteśmy zainteresowani i w jakiej postaci. Pozwala on nam określić nie tylko takie informacje jak, wiek płeć czy zainteresowania. Google pozwala także na określenie w jaki sposób ma być wyświetlana reklama oraz jaką ilość pieniędzy chcemy na to przeznaczyć. Wszystko to składa się na popularność tego rozwiązania oraz na jego możliwości biznesowe. Uzyskujecie reklamę trafiającą do klientów z chirurgiczną precyzją oraz wydajecie na nią taką ilość pieniędzy, które w danym momencie jest dla was możliwa do przeznaczenia. Platforma Google Adwords.

Google adwords dla każdego

Google adwords jest niezwykle tanie i proste w obsłudze. Dzięki niemu macie możliwość szybkiej promocji zarówno małego biznesu jak i przygotowanie dużej kampanii reklamowej. Wystarczy że określisz swoje cele i wpłacić odpowiednią ilość pieniędzy z dziennym budżetem dla silnika. Tutaj istotne z waszej strony jest określenie czy uda wam się sprecyzować cechy waszych odbiorców. Dobre dopasowanie fraz kluczowych oraz zainteresowań waszych potencjalnych klientów może spowodować dużą konwersję reklamy. Konwersja to ilość kliknięć na daną ilość wyświetleń reklamy. Im większa konwersja tym lepiej ponieważ generuje ona dla was większy ruch przy tej samej cenie. Jeśli potrzebujesz konsultacji w tej sprawie – zadzwoń do nas lub napisz maila. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie KONTAKT.

SEM

Google to nie jedyna wyszukiwarka internetowa dostępna na świecie. To prawda, że lwia część rynku należy do tej jednej firmy, ale ma to miejsce tylko w europie. Jeśli chcecie pozyskać klientów na rynku amerykańskim powinniście się też zastanowić nad reklamą w Bing.com – jest to odpowiednik google od firmy Microsoft. Inną popularną usługą wyszukiwania w internecie jest Duckduckgo.com – francuska wyszukiwarka koncentrująca się na prywatności wyszukiwania. Na rynku rosyjskim i chińskim panują natomiast odpowiednio yandex.com oraz baidu.com. Zastanów się dobrze czy nie powinieneś się reklamować przy ich pomocy zamiast polegać tylko na google.

Powrót do strony – Marketing w Sieci

Google adwords i SEM

Pozycjonowanie

Media społecznościowe