Promocja biznesu w social media. Media społecznościowe okazały się być bardzo dużą innowacją w zakresie usług oferowanych przez internet. Social media spowodowały, że użytkownicy internetu stali się jego współuczestnikami, a nie jak do tej pory – odbiorcami treści. Kierunek wymiany danych w przeciwieństwie do telewizji przestał być jednokierunkowy, a stał się wielokierunkowy. W wyniku tego platformy społecznościowe dały niepowtarzalną możliwość budowy społeczności i nawiązywania kontaktów z potencjalnymi i obecnymi klientami.
Wirtualne biuro Kraków – nasza oferta:
Promocja biznesu – Kto jest twoim odbiorcą?
Po pierwsze musisz ustalić kto jest twoim docelowym odbiorcą? Czym jest zainteresowany? Jaka jest jego płeć? W jakim jest wieku? Gdzie mieszka? Odpowiadając na te pytania jesteś w stanie ustalić jaka sieć społecznościowa okaże się być dla was najbardziej korzystna pod względem zasięgu oraz możliwość wejścia w interakcję z tego typu użytkownikami?
Wiek:
Facebook – ludzie powyżej 25 roku życia,
Instagram – pomiędzy 13 a 40 rokiem życia,
Snapchat – poniżej 30 lat,
Tik Tok – poniżej 20 lat,
Promocja biznesu według zainteresowania:
Facebook – posiada najbardziej rozbudowany system reklam opartych o zainteresowania klientów.
Twitter – polityka, ale tutaj trudno jest cokolwiek sprzedać! 😀
Instagram – moda, kosmetyki, perfumy, wszelkie produkty wizualnie atrakcyjne,
Płeć:
Pinterest – Pinterest jest bardzo popularny wśród kobiet, ponad 80% użytkowników,
Wanelo – jeśli chcesz reklamować się do kobiet zainteresowanych zakupami,
W jaki sposób mogę promować swoją firmę?
Tutaj sprawa jest prosta. Dostarczając dobrej jakości materiały przez długi czas uda ci się przebić nad hurtowymi i średniej jakości treściami. Internet jest pełen materiałów, które są średni i żaden z nich nie przykuwa uwagi odbiorcy na dłuższy czas. Z tego powodu jeśli chcesz zaistnieć stawiaj na materiały wysokiej jakości. Ludzi wychowani w środowisku internetowym (natywni digitalnie) mają świadomość tego jak bardzo beznadziejne potrafią być treści dostarczane hurtowo i jak bardzo nie ma sensu na nie tracić czasu. Skoncentrujcie się na tym co robicie dobrze i dzięki temu uzyskacie wyniki!
Reklama – promocja biznesu
Jeśli jeszcze o tym nie wiedzieliście, ale reklama w internecie jest naprawdę tania i przy odpowiednim dostosowaniu potrafi być bardzo skuteczna! W wyniku tego uzyskujecie dostęp do gigantycznej ilość użytkowników i dokonać tego z chirurgiczną wręcz precyzją. Z tego powodu promocja biznesu przy pomocy reklam w mediach społecznościowych przynosi bardzo dobre efekty.