Einsparungen und das virtuelle Büro

krakow.coworking-centrum.pl - Virtual Office Savings

Oszczędności to klucz do wysokiej płynności finansowej firmy. Wynajem wirtualnego biura może znacząco przyczynić się do oszczędności w twojej firmie. Wielu z naszych klientów miało już okazję się o tym samemu przekonać i są bardzo zadowoleni z podjętej decyzji. Zdecydowana większość przedsiębiorców, którzy korzystają z usług wirtualnego biura poleca je innym jako ułatwienie swojej pracy. W dzisiejszym wpisie przeanalizujemy w jaki sposób wirtualne biuro pozwala przedsiębiorcom zaoszczędzić pieniądze.

Wirtualne biuro to brak biura – oszczędności

Wynajem wirtualnego biura umożliwia wam na całkowitą rezygnację z wynajmowania nieruchomości. Jest to bardzo duża oszczędność dla początkujących przedsiębiorców. Zakładając że planujecie otworzyć swoją działalność gospodarczą w Warszawie. Wynajem biura w centrum to koszt przynajmniej 4000 zł miesięcznie i mówimy tutaj o niewielkim biurze. Tak samo wysokie ceny można zobaczyć na dzielnicach otaczających centrum. Wynajmowanie biura tylko po to żeby zarejestrować działalność i mieć miejsce tylko dla siebie jest całkowicie nieopłacalne.

Obsługa poczty – oszczędności administracyjne

Jeśli nie masz czasu żeby zajmować się sprawami administracyjnymi koniecznie musisz zatrudnić kogoś do sekretariatu. Sekretariat musi składać się przynajmniej z jednej osoby zatrudnionej przynajmniej na pół etatu. To już na wstępie generuje dla was koszt. Tego typu sytuacja nie ma miejsca w przypadku wirtualnego biura ponieważ jest to w cenie naszej usługi. Dodatkowo masz 100% pewność, że całość twojej poczty zostanie odebrana. Dopełnicie dzięki temu wszystkich terminów związanych z pismami urzędowymi oraz otrzymacie każdą ofertę od potencjalnego kontrahenta.

Pamiętajcie!!!

Obsługą waszych paczek w Polsce mogą się zająć takie firmy jak:

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.