Odbiór poczty

krakow.coworking-centrum.pl - Odbiór poczty

Odbiór poczty to usługa pozwalająca wam wysyłać na nasz adres korespondencję, którą następnie my obsługujemy. Następnie poczta może zostać zeskanowana i wysłana na wskazane przez was adresy mailowe. Dodatkowo macie możliwość zamówienia u nas dalszej wysyłki poczty pod wskazany przez was adres. W wyniku tego możecie liczyć na terminową obsługę poczty. Zyskujecie z tego powodu pewność, że ważna korespondencja trafi do was zawsze na czas!

Odbiór poczty – jak to działa

Zawierając z nami umowę na obsługę poczty otrzymujemy od was pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to pozwala nam na odbieranie poczty zarówno we wskazanych placówkach lub we wszystkich placówkach pocztowych. Taka sama sytuacja będzie miała miejsce w momencie kiedy listonosz przyjdzie do nas na miejsce. W przypadku paczek o większych gabarytach istnieje możliwość zatrzymania ich w naszej lokalizacji w celu późniejszego odbioru lub wysyłki w późniejszym terminie.

Odbiór poczty – terminowość

Odbiór poczty następuje bezpośrednio u listonosza lub natychmiast po otrzymaniu informacji na temat przesyłki oczekującej na odebrania. Jak już wspominaliśmy na podstawie pełnomocnictwa, które otrzymujemy od was po podpisaniu umowy, odbieramy waszą pocztę. Jeśli zależy wam na natychmiastowej wysyłce poczty pod inny adres albo konkretni nadawcy mają być przesyłani priorytetem możemy tak robić. Usługa ta ma być dostosowana do was i waszych potrzeb.

Odbiór poczty – dodatkowe usługi

Tak jak już wspominaliśmy. Obsługa poczty może się odbywać zarówno w połączeniu z innymi usługami lub specjalnym działaniem w stosunku do waszej poczty. Na temat dodatkowych usług pisaliśmy już wcześniej na stronie – dodatkowe usługi. W przypadku kiedy jesteście zainteresowani naszą ofertą zadzwońcie do nas lub napiszcie maila. Więcej na ten temat znajdziecie na stronie KONTAKT.

Lista usług dostępnych w naszym wirtualnym biurze i coworkingu:

Nasze biura: